Informații utile

  • Achiziționarea de bunuri/servicii  la comercianţi în întreaga lume, unde este afişată sigla VISA / MasterCard şi online (e-commerce), cu comision zero
  • Diversitatea bunurilor/serviciilor disponibile clienților la procurare
  • Reduceri de preț pentru deținătorii de carduri de plată la achiziționare de bunuri/servicii
  • Eliminarea riscurilor aferente deţinerii de numerar
  • Economisirea timpului personal care poate fi petrecut cu familia sau prietenii

La constatarea faptului de pierdere sau furt al cardului Dvs. anunțați în mod obligatoriu banca la următoarele numere de telefon: +373 (22) 85-20-30, +373 (22) 26-50-30 sau apelați direct Serviciul Deservire Clientelă (disponibil 24/24) la numărul de telefon +373 (22) 21-02-02 sau +373 (22) 21-03-03.

Pentru blocarea cardului este destul să furnizați următoarea informație angajatului băncii/operatorului: Numele şi Prenumele Dvs. și cuvântul cheie (parola) indicat în cererea privind emiterea cardului de plată.

În cazul în care ați recuperat cardul și doriți sa-l deblocați, atunci este necesar să vă apropiați la orice filială a băncii şi să depuneți cererea de deblocare a cardului, iar în cazul când nu l-ați recuperat, depuneți cererea de reemitere a cardului şi în termenii stabiliți veţi obține un alt card.